niltugce Merhabalar, Benim kızım 1 yaş olmak üzere odasına yatak almak istiyorum (şuan anne yanı beşiğinde emziriyorum) Montessori yatağı önerir misiniz kullananlar ne tür yataktan memnun ya da değil tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Teşekkürler
livanurvealpinannesi61 niltugce ben çilek mobilyadan karyola aldım 2 yaşından beri yatıyor kızım 6 yaşında şuan
surprizbebe niltugce ben oğluma ikea kura almıştım hem yer yatağı olarak hem de ters çevrilip yüksek olarak kullanılıyor o zaman da altı oyun alanı gibi oluyor. İçine de yataştan bir yatak almıştık. Tabi 8 sene oldu sonra bazalıya geçtik onu da satmıştık. Bi daha doğuracağımı bilsem kızıma saklardım. Memnunduk
niltugce Balbulutu Peki iskelet aksam kısmı normal koryolalara göre daha çok olduğu için oğlunuz dönerken ya da uyurken ya da ayağa kalkma dyrumunda çarpmalar yaşadı mı kenar köşelere vs
Balbulutu niltugce alışana kadar çarpma yaşamıştı bende minderler çevrelemiştim şimdi 3 yaşında hiç bir sorun yok kaldırdım
niltugce livanurvealpinannesi61 Çilek mobilya montesorri baktım bende ama köşe kısımlarına çarpar mı diye endişeleniyorum
niltugce MamaUygarVibes evet bende böyle bir model baktım. Buarada köpekli nevresim takımı çok hoş nerden aldınız, güzel günlerde kullanın
MamaUygarVibes niltugce bu bizim odamız değil siteden bulup attım🫠 Ben bu tarz köpekli bir çarşaf takımini Zara homedan aldım atarım modeli size Bizdeki çarşaf takımı modeli bu ama baktım tukenmis 🌸