bosbelesisler benim oğlumun da saçlarını 18 aylıkken kestim 2 ay olmak üzere. Bir anlık kararla sıfır yaptırdım. Çok ince telliydi, cansız ve bakımsız duruyordu. İlk 1 ay hergün pişman oldum öyle gördükçe ama zamanla alıştım. Keşke daha küçükken yapsaydım. Bu arada kel olmasını avantaja çevirdim ben günde 2,3 kere kafasına hakiki zeytinyağ sürdüm saç kökleri beslensin diye. Şuan çıkan saçlar daha kalın telli. Biraz da sıklaşma var ama öyle çok fazla değil. Şuan saçları çim adam gibi dik dik. Yani tamamen toparlaması sanırım 3,4 ayı bulacak gibi duruyor.