Piraye2021 uyutmaya giderken hep açtığım bir ninni var (sertap erener çamlıbel) sonra odaya geçiyoruz altını değiştiriyorum babası varsa ona iyi geceler diyoruz, kısa bir camdan bakıyoruz hava çok soğuk değilse ⅗ sn canı açıyorum, sonra işte altını değiştiriyorum yatağına alıyorum kollarına bacaklarına masaj yapıyorum, sırtını kaşıyorum saçını tarıyorum derken gözler gitmeye başlıyor o zaman bir şey yapmıyorum yanında bekliyorum ya da odadan çıkıyorum 🙂↔️