Bu süreç kendi kendine bi anda oldu ben de anlamadım, napıcam nasıl ayıracam bilmiyorum
2 aylıkken desteksiz uyuyan bebeğim 4 ay atağıyla tamamen değişti o kadar direniyordu ki artık nasıl uyursa uyusun derken bi anda her şey allak bullak oldu.
Doğduğundan beri kucakta emzikle uyurdu kızım. 3-4 gündür asla asla kabul etmiyor emziği eline alıp fırlatıyor. Emmeye alışmasın diye 1 saat abartısız uğraştım ama yok. Ben de tükeniyorum. Sonra emzirdim ve fark ettim ki direk uyudu. Ve bu 2-3 gündür böyle gidiyor.
Napıyım ben asla başka şekilde uyumuyor. Saatlerce aglaatacak mıyım