MiDo bir doktordan dinlemiştim, genelde diş ağrıları geceleri pik yaparmış ve bebek uykusundan aniden ve çığlık ile ağlayarak uyanıyorsa muhtemelen diş ağrısı yaşıyor demişti, diş problemlerinde sık emmek istemeleri normal diye biliyorum belki dişe yönelik bişeyler yaparsanız rahatlar bebiş