nilaydenizzzzzz 1 yaşında kızım var ateş yok çok şükür burnunda hırıltı var ve çok öksürüyor balgam var gibi ne yapmaliyimmmm 🥲
Gul-42 nilaydenizzzzzz oglumda aynı 4 yaş 3 aylık tereyaglı pekmez verdım ılık su ıcırdım oyle rahatladı dıyebılırım bırde bal verin 1 yas ustu sanırım bal ama arkasından su ıcırmeyın