eleftwins Benimki de aynı 8aylık tam, bu zamana kadar gece emmeye bile uyanmayan bebek ne oldu bilmiyorum 1 aydır falan gecelerimiz bölük pörçük 23 gibi zaten zor uyutmuştum şmdi uyanmış ağlamıyo etmiyor bi derdi yok uyandı konuşuyor değişik sesler çıkarıyor bikez daha böyle olmuştu uyutamadım 2 saat sonra falan kendi kendine dalıp gitti ama benim uyku yalan oldu bıktık bu ataklardan falan tam bi iyi oldu galiba diyoruz hop geri başa sarıyor