Kızlar oğlum 7 buçuk aylık. 7. Aya kadar her şey çok güzeldi. Hiç uykusuzluk çekmedim desem yeridir. Kendi kendine oynardı.. rahattım yani kısacası.. hatta ikinciyi bile Hemen yaparım diyordum çok rahattım ama ne zaman 7. Aya girdik. Her şey değişti. Gece uyumuyor. Sürekli ağlıyor. Bana yapışıyor. ( çalışıyorum, bırakıp gittiğim için mi yapıyor bilmiyorum ama ) sürekli mız mız.. asla ama asla oyuncaklarıyla oynamıyor. Koltuklara tırmanıyor, çekmece açmak istiyor. Bu durum geçici mi yoksa artık benim oğlum böyle mi 😅