8,5 aylık oğlumun 5’nci ayında başladı uyku problemi denemediğim hiç bir yöntem kalmadı uyku öncesi duş belki bir yeri ağrıyordur diye ağrı kesici, sürekli ayakta yada beşikte sallama, kuran uyku duaları, ninniler en son gece 03:35te bay bay night uyku damlası siparişi verdim asla vermem dediğim şeydi fazla, fazla vermeme rağmen asla işe yaramadı ve sürekli ağlardı gece saat başı uyanırdı insan kendi evladından bıkar mı o dereceye gelmiştim bir sabah ağlıyorum artık uykusuzluğumdan ve çaresizliğimden ilk anneliğimde değildi instagramda karşıma tercuman_anne çıktı uyku eğitmeni Nur Ezin🌸 sanki kaşıma Allah çıkardı hemen mesaj attım biz eğitime başladık o kadar kısa sürede tamamladık ki kendinize ve bebeğinize yapabileceğiniz en büyük iyilik uyku düzenidir bunu tüm samimiyetimle söylüyorum kendinize ve bebeğinize iyilik yapmak istiyorsanız instagram’dan sayfasına bi göz atmanızı öneririm 🌸