symstf leylatlbs yani bizim de köpürüyor ama bizimki çok hızlı içtiğinde oluyor o bebeğin emmesi ve biberonla alakalı mamayla değil.
ceyadaa leylatlbs merhaba bende sma comfort hipp organik combioitk geçtim gayet içiyor bebeğim gazınıda çıksa da günde 2 3 kere kaka yapmaya başladı kaka normal bu arada ama Sma kullanırken 2 güne bir yapardı
gizematadeniz ceyadaa combiotic oldugu icin bagirsagina yararlı bakteriler iceriyor. Bu da kaka yapmasini kolaylastiriyor rahat eder cocuk
dlrzynpk prettymomm nasıl alerji oldunuz acaba bende geçtim çok sorun yaşıyorum kaka çoğaldı cıvıklaştı