fistikannesii Kendimi bu saatte forum okurken ve tahin helvası yerken buldum emziriyorum zayıflarım sanmıştım bu iştahla biraz zor görünüyor. Bu iştah nasıl kapanır emzirme dönemi başarabilen var mı😂
mysohn7 fistikannesii ahh ahn bende aynıyım 55den yuksrısını görmezdim çikolatayı ağzıma süremezdim içim almazdı şimdi tek başıma 1 paket bitirir oldum 66 kiloyum ömrümde ilk defa bu kiloyu gördüm emzirdiğim için diyete de cesaret edemiyorum nolacak böyle bilmiyorum
gokcemericc fistikannesii Asla kapanmıyor iştah 😃 biz 22 aylık olduk memeyi azalttım ve bu yememle kilo almaya başladım eskisi kadar emzirmediğim için
mutlu27 fistikannesii hindistan yemeklerinin yapilisini izliyom 🤣 hijyen yok oyle oyle kapanir izlerken bence
nefes_2025 fistikannesii benim gebeliğimde bir açıldı iştahım bende senin gibi emziriyorum ve kapanmadı kapanmıyor sürekli bir şeyler yemek istiyorum ve en çok ta tatlı ama ben de kilo almak istiyorum 48 kilo kaldım doktorlar emzirdiğim için dediler ama herkezde öyle değil genetik galiba bebeklerimiz sağlıklı olsunlar en önemlisi kilo alınır da verilir de ☺️
fistikannesii mysohn7 aynen bende sütüm azalmasın diye diyette yapamıyorum hadi yapmadın bari sağlıklı ye saatli ye dimi oda yok😂
fistikannesii gokcemericc ben herhalde ek gıda ağırlıklı beslenmeye geçtiği zaman diyetisyene gitcem yoksa bu gidişat iyi değil😂