ballibadem_ yapıyorum valla ama günlere böldüm, haftada 1 kere 2 balkonumu yıkıyorum büyükler bı işe yaramıyorlar açık balkon ama arka çok kırlenmıyor bazen onu 2 haftada 1 kere yapıyorum önü her hafta. Çarşamba günleri prızler süpürgelıkler mutfak dolapları kapı detaylı sılıyorum gardrop üstleri vs . Perşembe günleri banyo tuvalet dusakabın fırlacalama halı kaldırma baza koltuk çekme masa sandalye ayaklarına kadar sılmelı detaylı temızlık yaparım haftalık rutınım böyle. camları da ayda 1 ılk boşluğumda sılerım detay ısteyen yerleri ornegın baharat cekmecemı karşılık çekmecemı o an mutfakta işim varken 15 dk şıp şıp hallederım. Mesela cumartesi günü dolap ıclerıne gırdım, pazar günü banyo dolapları kızımın dolapları portmanto ıclerıne gırdım. Pazartesi balkonları yıkadım, salı buzdolabı detayına gırdım çarşamba detaylı sıldım herseyı bugün perşembe detaylı temızlık yaptım yarında detaylı süpürge bez temızlıgı ve günlük rutınımı yapıcam evım gerçekten temızdır laf olsun dıye asla demıyorum. Ama detaya her zaman gırmıyorum dolap içlerine onlar gerektıkce, çarşamba perşembe zaten evde detaylı işlerım oluyor onları her hafta yaparım bu vesıle ıle aylık temızlıgım yok 13 aylık ıkı dk durmayan bebegım var. günlük rutınım toz al ev süpür bulaşık çamaşır yemek ve banyo temızlıgı