Smilebaby_ açıkçası ben hiç anlamadım.kanamam fazla oluyordu ama normal bir kanamaydı.sadece birliktelik esnasında hafif acı oluyordu.birde eşim bişey hissettiğini söylüyordu açıkçası imkansız gibi geldi hissetmesi.doktora gittiğimde eşim spirali hissettiğini söylüyor dedim,doktor hiç uğraşmadan çıkardı,eşin haklıymış baya kaymış hisseder bu şekilde dedi.