Esnslmpmk Hafsaesra 3 ay arayla 2 tane kanal tedavisi yaptırdım çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım emzirdim eğer içiniz rahat edecekse tedaviden sonra ilk sütü sağıp öyle verebilirsiniz
pamugummm Dolgum kırılmıştı ben yaptırdım ama 8gne vurmadan yaptırdık sute geçer dedi doktor dayanamazsan yine şöyle iğne vurayım dedi sıktım disimi🤣
Hafsaesra Ayy canim ya ağrısı beni mahfediyo nasil yapacam bilmiyorum bebeğim için dayanayım diyorum ama dayanilmiyo😊
Ebrarelamuhammed Hafsaesra ben yaptırdım canım 4 aylık bebeğim 2 aylıktı yaptırırken kanal ve dolgu yaptırdım iğnenin süte bi etkisi olmaz dedi doktor