Kızım 20 aylık. 50 den fazla kelimesi var. Merhaba günaydın meyveleri sayar hayvanlaro sayar seslerini çıkarır evdeki her nesneyi bilir. Bezini değiştirelim derim bez getirir yastığını getir derim getirir daha bir çok şey. Ama canımı sıkan 2 li cümle kurmuyor. Bol bol kitap okuyoruz. Etkinlik yapmıyoruz oyun gruplarına gitmiyor. Yazın bol bol parka gidiyorduk şimdide oyun alanına gidiyoruz yani ne yapmam gerek normal mi bu kadar çok kelimesi olunca en azından anne mama,anne gel,anne attım böyle basit cümleler bekliyordum. Sizinkiler kaç aylıkken cümle kurmaya başladılr