Tazeanne111 canım neden korkuyorsun kı? çocuğunuz küçük degıl korkulacak bı ayda da degıl. Bu hastalığı çok iyi bılıyorum premature bebeklerde rısklıdır o rıskte ilk 2 sene vardır ve özel durumu olan bebeklerde risktir kalp hastalığı organ yetmezlıgı durumunda vs. Onda da 1 yaş üstünde ağır geçer ama her zaman kötü sonuçlanmaz, zamanında doğmuş 1 yaş üstü bebeklerde hatta 6 ay üstü bebeklerde kötü sonuclanacak durum olmaz ama ağır geçer. Benım oğlum 2 aylıktı hastalığa yakalandığında ve oğlum premature bebektı hem ay olarak çok küçüktü hemde akciğer gelısımı olmayan zamanından çok önce doğan bebektı çok yüksek rısklı bı bebektı yanı. Mesela kızım ıcın korkmuyorum çünkü 13 aylık ve zamanında doğdu