Ya gerçekten yardım diye bagırmak istiyorum tükenmiş hissediyorum kendimi kızım böyle bir bebek değildi asla kendı kendıne oynar gece uykuları kesintisiz bir bebekti bi ara 5. Ayda zorlanmıstık ama böyle değildi asla kapıdan çıkamıyorum aglıyor ama normal bir ağlama degil benden başka kımse de durmuyor babasındada sürekli oyun oynatıyorum konuşuyorum evi geziyoruz yere bıraktıgım an kıyamet kopuyor sürekli yanında olmam gerekiyor yapısık ıkız gibi olduk ekran acmıyorum açsam belki durur ama vicdan yaparım o yüzden acmıyorum diş geliyor tabi birde 2 tane ucu cıkmıs bu diş mi atak mı çözemedim geçici dimi lütfen geçici diyin gece sayısız uyanıyoruz