Gul-42 şöyle söyleyeyim toz oluyor illaki sen mesela robotu açıyormuşsun aynı şeyi bence bende de robot süpürge var ama onu açmıyorum çünkü onun yaptığını beğenmiyorum çok böyle kenarlara atıyormuş gibi geliyor ona erişemeyeceği yerleri böyle olunca açıyorum yani böyle karyola altına falan girsin diye de her gün şarjlıyı açıyorum evet saçlarım çok dökülüyor zaten saçımı toplamayı hiç sevmem o yüzden süpürüyorum