Kızlar bebeğim 8 aylık yaklaşık 2 haftadan beri doğru düzgün kaka yapmıyor ufacık bişey yapıyor o da sert zaten başka yok kabız yapacak şeyler de vermiyorum aksine bağırsaklarını çalıştırıcı şeyler veriyorum ama yok yine aynı kaka yapmaya devam ediyor