beyazyasemin benim ikizlerimde 2.5 aylık ama malesef beni emmiyorlar, süt akışı azalınca bırakıyorlar 2 dk sonra. ben sağımla besliyorum çok şükür sütüm şuan ikisine yetiyor ama sürekli sağıyorum (dikkat etmekte fayda var göğüs ucu yarası yapabilir ben kendi göğüs ucuma uygun flanş kullanıyorum) yani sütüm o şekilde arttı sürekli beyne daha fazla süt üret diye sinyal vererek. ve deli gibi su içiyorum günde en az 3 lt. sağım su uyku bunlar sütü arttıyor cidden. ben iki saatte 1 sağım yapıyorum, sizde eğer emziriyorsanız sürekli emzirdiğinizde bence artışa geçer. ilk başlarda benimde sütüm azdı bir anda çoğalmadı tabiki. 1.5 ay neredeyse bu rutinle ilerledim. çok yıpratıcı orası ayrı. özellikle gece 2-6 arası 20dk kadar bir sağım yada emzirme yaparsanız faydası olur. prolaktin hormonunun en yüksek olduğu saatler bu zaman dilimiymiş