beyza_kumsal09 Kızımı doktora götürdüm ilaçların yanında levmont da verildi kullanan anneler bilgi verebilir mi çok fazla kötü yorum okudum kullanmaya başlayalı 2 gün oldu yardımcı olabilir misiniz ?
Cagbusege beyza_kumsal09 geçen kış kullandık bu kışta kullanıyoruz oğlumda hiç bir yan etki kabus vs yapmadı ama bende çok okuyorum öyle şeyleri muhtemelen çocuktan çocuğa değişiyor ama bazen arada kesiyorum 😂 1 hafta ara veriyorum çünkü bir ilacı sürekli kullanmak alışkanlık yapar diye korkuyorum
beyza_kumsal09 Kullanan anneler bilgi verebilirse çok memnun olurum kızımda alerjik bir durum olduğunu düşünüyor doktor
Kubra-2607 Benim kızımda alerjik öksürük için kullanıyor.sabahları ve gece yattığında çıkıyordu genelde.1 kutuya yakın bitirdik geçmemişti ama doktor 3 aylık raporlu çıkardı.2. Kutuda durdu öksürüğü.ilaç bitince muayeneye gideceğiz tekrar.
beyza_kumsal09 Kubra-2607 çiğneme tableti olanı kullanıyor doktor uyku yapar uyurken verin dedi uyumadan yarım saat önce veriyorum ama halüsinasyon sinir kabus görme falan yapıyor diye yazmış çoğu kişi bu korkuttu beni 2 gündür kullanıyoruz 2 hafta sonra kontrolümüz var o zamana kadar kullanacağız
beyza_kumsal09 beyza_kumsal09 antibiyotik ve cortair kullanıyorum onunla beraber cortair sabah akşam akşam cortair verdiğim de genellikle levmonttan yarım saat 1 saat önce veriyorum antibiyotik arası fazla ama
Kubra-2607 beyza_kumsal09 evet çiğneme tableti.bende yatarken veriyorum.yazdığınız gibi bende o kabus yorumlarını okudum ama biz 3. Kutudayız bir problem olmadı şükür🙏
rana0234 Balbulutu doktor herhangi olumsuz birşey söylemedi, öyle birşey olsa neden çocuk hastalara veriliyor? Sizde kullanım sonrası olumsuz herhangi birşey yaşandı mı?