dgltkn 11 aylık akşam 8:30 yatırıyorum 1e kadar yarım saatte bir uyanıp ağlıyor, uyuyamıyor. Gecede 1,5 - 2 saatte bir ayakta aynı. Görünürde diş yok. Gündüz 2 uyku yapıyor toplam 2,5 saat
MiracAlpinveUmutunAnnesi dgltkn 11 aylık. Anlattıklarınızın birebir aynısını yaşıyorum. Ekstra olarak gece uyku içinde çırpınıyor surekli kendini uyandırma çabası. Aslında çok uykusu var ama asla dalmıyo
arzu2901 dgltkn 1 yaş da uyku gerilemesi var yanlış hatırlamıyorsam. Kızım da öyleydı geçiyor bu vakit sonra.
sedaaamm dgltkn Gündüz uykuları düzenli mi peki canım saat aralıkları felan yani acaba o etkiliyor mu benim oğlumda 16 aylık anne sütü alıyor sürekli uyanır her türlü şeyi denedim tek uyku vs felan dün ilk defa kesintisiz uyudu
cprla Bizde 7 aylığız aynı durumdayız gece uyuyamıyor çok uykusu var ısrarla uyumuyor gündüz uykuları kısaldı gece ısrarcı oluyor sebebi diş mi acaba
incismomy dgltkn 11 aylık bizim de aynı malesef uykusu var ağlıyor uykuya direniyor zor uyutuyorum saatlerce uğraşıyorum ve sürekli uyanıyor uyanınca geri zor uyutuyorum uykusuzluktan ben de mahvoldum
Adababy dgltkn hep mi öyleydi yoksa diş dönemi diyemi diş dönemiyse geçici bir durum ama değilde hep böyleyse demek ki gece uykusuna 12 den önce geçemiyor benim ilk kızım da ne yaptıysam hiç 12 den önce gece uykusana geçirememiştim yani akşam 9 da yatıyosa gece 12 ye kadar 1 satte bir veya yarım saatte bir uyanırdı en son böyle olmaz dedim 9 da yatırdıysam 10 da kalkmışsa hemen aldım salona getirmiştim ve bizimle 12 ye kadar oturuyodu 12 olunca bırakıyodum yatağa uyuyodu kendi ve gece deliksiz uyurdu sabahta bazen 9 bazen 10 da kalkıyodu bazı bebekler kendi rutinlerini kendi oluşturur ilk kızımda bunu tecrübe edindim ikinci kızımı 5 ay oldu doğuralı hiç rutin yapmadım hiç düzen kurmadım ilk iki ayına kadar gece uykusunu 7 bucukta yaptı 2. Ayından 3. Ayına kadar o gece uykusunu 8 buçuğa çıkardı ve şu an 5. Ayına giricek yavaş yavaş gece uykusunu 11 bucuğa çekti 1 haftadır 9 da yatırıyosam 9 bucukta veya 10 bucukta uyanıyo buda demek oluyo gece uykusunu 11 bucuğa çekmiş. Böylece ne ben nede bebeğim stressiz ve deliksiz uyuyoruz. Gece beslenmesinide 12 de o uyurken veriyorum biberonu kendi kendie uyurken içiyo bide 5 de kalkıp veriyorum biberonu o zaman içiyo acıkırsa uyurken. Sabahta 9 bucukta tamamen uyanıyo ilk kızımda 4. Ayından sonra kilosu iyi olduğı için doktorumuz gece beslenmesini kesmişti asla uyanmıyodu zaten kendisi
Adababy dgltkn yani kısacası bebek kendi düzenini kendi kurar sen annesisin ne zaman uykusu geldiğini kendin bilirsin hiç şu saatte şu kadar uyusun diye kasma bebeğine bırak