Merhaba bebeğim 8aylık emziriyorum pek fazla ek gıda almıyor bazı sevdiği şeyler hariç 3 tane dişime implant tedavisi yapılacak İnşallah ama bu süreçte bebeğimi nasıl oyalarlar bilmiyorum 4 saat sürecek sanırım 2 saat sonra emzirebilirim ama daha önce geceleri hariç hiç 6 saat emmemezlik yapmadı mama denedim ama içmedi impilant yaptıranlardan öneri istiyorum çok zor geçiyor mu siz ne yaptınız birde bebeğimi nasıl oyalarız önerisi fikri olan varsa akıl akıldan üstündür yazar mısınız hanımlar ? 🥹😙