İyi geceler kızlar bi sorum olacak. Bu hastalığa sahip insanlar bilir durumu, kanım çok sulu ufak bi kesikte dahi zor durur. Ben yüzüme işlem yaptırmak istiyordum botoks vs değilde mezoterapi gibi veya gençlik aşısı türünden ama doktorum sonuç ne olur bilemem bunun için Acıbadem tarzı lüks hastanedeki hematolojilere sorabilirsin bana kanser hastaları kemoterapi yanıkları için soru soruyor bunların yanında seninki biraz keyfe kalıyor demeye getirdi. Açıkçası haklı ama yaş geçtikçe insan bişeyler yaptırmak istiyor. Bu hastalığa sahip olup yüzüne bişey yaptıran oldu mu ?