mavi_123 Arkadaşlar 14 günlük kızım hep uyuyor günün büyük kısmını yani gün boyu 1 saat uyanık ya oluyor ya olmuyor normalmi?
middlemistt mavi_123 değil tabiki de kan şekeri düşer düştükçe de uyanması zorlaşır sarılık olmaması için sürekli emmesi gerekiyor
ozlemozkan mavi_123 ya benim bebeğim de 6 günlük benimki de aynı hatta az önce post açtım bende, doktor sarılık yok dedi cildi de bembeyaz zaten hiç.sarılık var gibi durmuyor yani
mavi_123 simseklivekalpli sarılığı vardı ama bugünkü kontrolümüzde 5e düşmüştü. 5tede bu kadar uyku yaparmı?
mavi_123 middlemistt sarılığı 5e düştü beslenmesi kilo alımı iyidir kan şekerinin düştüğünü sanmıyorum
mavi_123 ozlemozkan bizimki sarılık vardı ama çok şükür bugünkü kontrolümüzde 5e düşmüştü siz Dr neden bu kadar uyuduğunu sordunuzmu?
simseklivekalpli mavi_123 yükselmiş de olabilir tekrar daha küçük. Bebeğe bağlı uyku ve sarilik durumu da.
mavi_123 2_oglanannesi evet bazen uyanıyor uyanmadığında ben kendim veriyorum beslenmesi iyidir ama anlamadım bu kadar uykuyu
merveegem mavi_123 valla açlıktan olma ihtimali var bizimde öyle olmuştu ilk bir kaç gün sonra akillandim iki saate bir uyandirip emzirme veya mama verin
mavi_123 merveegem hayır canım açlıktan değil bende uyanık olduğunda emziriyorum uyanmadığındada mama veriyorum içiyor beslenmesinde problem yok bende her iki saatte bir besliyorum
ozlemozkan mavi_123 sormadım açıkçası başta normaldir dedim ama bu benim ikinci bebeğim kızım hiç böyle değildi o yüzden tuhaf geldi sonradan, bizde sarılık yok
2_oglanannesi mavi_123 4-5 saate kadar kendi acıkıp uyanıyorsa sorun yok uyusun annesi ne güzel uslu bebek demekki 😊 zaten gaz sancısı olmasa yeni doğanlar hep uyur
mavi_123 simseklivekalpli yok yok düşmüş sarılığı önce 22 di bugün kontrole gittik sadece yüzünde 5 çıktı diğer yerleri 0 olmuş
merveegem mavi_123 Anladımm inşallah birşeyi yoktur doğal halidir Uykuyu sevsin inşallah sende rahat edersin 🎉♥️🍒
mervecan37 Beslenmesi kilo alımı iyi, iki saatte bir emiyorsa normal uyuması, bende zorla uyandırıyordum şimdi beş aylık zor uyutuyoruz.