Kızlar 3 ay önce ön 6 dişime zirkonyum yaptırdım ama alttaki dişten dolayı kaplamanın 1 tarafı oturmadı şuan sızlama ağrı yapıyor diş eti çekilmesi oldu asıl sorum doktora gidicem ama acaba kaplamamı kırmadan çıkartıp tedavi edip geri takabilir mi başına böyle bişey gelen var mı kaplama olup diş eti çekilmesi olan