melislinaa Sezeryanımı oldum dün bugünde evime geldim hala tuvaletime çıkamadım 3.5 yaşkndada kızım var çabuk iyileşme tiyoları veririrmisiniz acaba daha kolay ağrısız sızısız geçirmek için napabilirim ?
pudu Anesteziyi atmak için bol bol filtre kahve sırt ağrınıza çok iyi gelir birde sıcak su torbası ya da sıcak havlu lavabo ihtiyacı için bol meyve ve su
be_ra776 Bende 7 ay önce sezeryan doğum yaptm kimyonlu çay yap iç çok faydasını göreceksiniz Allah şifa versin