sakinyasam 23 aya girmeden bıraktı bezi. Bizimkide bezi dolu kalkardı. Mecbur gece çıkardım. 3-4 gün altına yaptı. Sonra bez olmadığını mı anladı nedir bilmiyorum. Gece de yapmamaya başladı. Yani 1 hafta çekersiniz, belki geri dalamaz falan ama illa ki alışır. Başlamadan bilemezsiniz. Benim oğluma da küçük sürekli altına yapar dediler. Bıraktığı günden beri bir kere olsun altına yapmadı mesela