Kızlar selam. Akşam yemek masasında kızım çorbayı kaşıkla masaya tek tek fırlattı. Bir şey demedim başta sonra son raddeye geldim sinirle kızdım. Sonra gitti kaşıkla tabağa vurmaya başladı. Sonrada gelip kardeşinin mama sandalyesini ısırmaya başladı. Bu yaşta bu davranışlar normal mi yani sendromlardan mı acaba