balbadem48 Çıkan haberlerden sonra içim bir türlü rahat etmedi bebelac gold çok duydum oğlum 3 aylık ya bebelac alcam yada hipp ama hipp bir kere kullandık sanki gaz yapmıştı yada çok küçüktü ondan mı bilemedim siz ne önerirsiniz
budakrabia balbadem48 hipp combiotic kullanıyoruz biz kilo alımı iyi bizde gaz da yapmadı içinde probiyotik de var hem
balbadem48 eze33 normalde nasıldı ? Benim oğlum ishal gibi ya seri numarası uymuyor diye verdim Sma ama iki gündür sulu Baya
balbadem48 budakrabia kullandık 1 kutu acaba devam etseydim bebek alışır mıydı onu da bilmiyorum ne yapsam
faveylaa mira611 valla bacım doğduğundan beri sma kullanıyordum içeriği temiz palm yağı yok diye bakteri çıktı içinden palm yağı şurda kalsın
mavideniz96 balbadem48 golden goat en iyisi keçi sütlü anne sütünede çok yakın tadı yumuşak. Gaz da yapmıyor çok memnunum oğlumda çok seviyor. E bebekte ve internetten var
barankus balbadem48 hipp gaz yaptiysa kesinlikle bebelac gold oneririm.2.5 ayliktan beri bebelac gold kullaniyoruz cok memnunum ne gaz ne kabizlik ustelik bebegim kolikti.kilo alimi da cok iyi
neslihankusdemir balbadem48 aptamil 1 pronutra kullanıyorum memnunum kilo aldırıyor bize gazda çok fazla yapmıyor