
Selam kızlar iki gündür bebeğim emdikten sonra dudakları bu şekilde oluyor. Emdikten 1 saat sonra falan baya azalıyo bu görüntü ama ilk emdiğinde baya şiş gibi duruyor. Silikon göğüs ucu kullanıyorum ama onla alakalı mı yoksa normal bi durum mu bilgisi olan var mı?