boncuk1936 inşallah düzelir🙏🏻 ben bide şey farkettim her gün aynı şeyler sıkıyor farklı birşeyler de yemek istiyorlar yumurtadan soğudu mesela cidden ağzını açmıyor. Pankek yaptm eline verdim ki normalde blw ben çok korkuyorum içine yoğurt koydum yumuşadı. 2 sabahtır onu veriyorum önce yerlere attı parçaladı sonra ağzına almaya başladı ufak ufak yemeye çalıştı az da yese ellemedm ve bazen ufak ufak ağzına ben de verdim. Akşam ise 6bucuk 7 de yedirecektim yemegi yani emdikten 3 saat sonra falandi istemedi yine , biz babasiyla yemek yerken agzinia acti uzun zaman sonra yedi ve saat 8 e yaklasiyordu. Yani 3-4 saat aclikla daha iyi yiyorlar heralde, acaba acikmadan mi veriyoruz diyorum ama benimki ⅞ saat meme emmeyince de aglamazdi acliktan aglayan bi bebek degil😁 İsterseniz siz de ailecek yemeyi bi deneyin ve eline kendi kasigindan bitane verince o onla oynayip agzina sokarken siz de baska bi kasikla ufak ufak beslemeye calisin. Bide arada sarki söylüyorum ve ayaklarini yiyor gibi ham ham yapip güldürüyorum😂 Benim taktikler bunlar.. ins düzelir iştahları bu ataktan böyledir. Biz de perş test vericez bakalm.