Merhaba annelerim bu togg tulum olayını bi türlü tutturamayanlardanım ben de ve tavsiyelerinizi bekliyorum.Bebeğim 10 aylık erkek , 22-23 derecede bile 1.6 tulum giydirdiğimde terliyor , atlet üstünr giydiriyorum başka bişey giydirmiyorum da içine ama ne zaman elimi ensesine atsam terlemiş soğumuş oluyo .Bu işin oluru nedir 1 togg mu denemeliyim odayı düşüremiyoruz bazen 26 ya kadar da çıkıyor bi dengeleyemedik yardım lütfenn :(