Deletedmom897 1 yaş çekimi ve aile çekimi yaptırmıştık şuan 4 yaşında oğlum güzel geçti o biraz bebeğinde durmasına bağlı ilk saatlerde iyi gidiyordu sonradan ağlamaya başladı ama Bircan hanım çok ilgili tavsiye ederim bide başka baktığım yerleride yaziyim ozmanlar. Littledreamers.studıo , satiyekezer.studyo , selayarasphotograpy