cnsu22 Kızlar eşim yanlışlıkla 4 numara almış oğlum 9 ay 10 günlük 1 yaşından itibaren yazıyor kullansam mı bilemedim fişide atmış
Bebegimm1 cnsu22 arada baya fark var kutusunu atmayın zaten son kullanım tarihleri uzun oluyor mamaların yinede bakın tabi.yeniden kendi mamasını alın derim ben kullanmazdm ağır gelebilir
Blaurose Hay Allah değiştirse daha iyi olur, ama o mamanın vakti daha vardır muhtemelen bekleyin 1 yaşından sonra verirsiniz.Birden bire verirseniz hazmı zor olabilir.Bence yeni mama alsın eşiniz dogru numarayı
cnsu22 Metesmom şuan tek mama o var gidip alabilicek aracımızda yok ne yapsam bilemedim ya mamasızda uyumuyor