İyi akşamlar İzmir şehir hastanesi acil yoğun bakımında tanıdığı olan biri var mı ? Anneannem 2 gündür orda ve göstermiyorlar bilgide kısıtlı veriyorlar çok merak ediyorum tanıdığı bilgi alabilecek olan birisi var mı şuan ki durumu nedir sanırım yoğunbakımlar ve servis dolu gözlem yerinde bekletiyorlar