aysbay 1 yaş deseydin bisiklet derdim, bide yazın kullanacakmışsınız o aylarda kesinlikle onun içinde oturmak istemez sürekli hareket halinde olmak istiyor benim ki globberi 1 yaşından beri tepe tepe kullandık suan 20’aylik çok nadir onla dışarıya çıkmak ister. Genelde yürümek istiyor