bilen bunu yaşayan birilerinden cevap bekliyorum. Kızım 4 aylık. Yeni doğanken anüsün vajinaya yakın olduğu farkedildi. Şu ana kadar gittiğim doktorlar fazla önemsemedi ama bebeğim gazlı, kakasını bazen zorlanarak yapıyor bazen benim müdahalemle yapıyor bazen de daha rahat yapıyor. Prof bi cocuk cerrahıyla telefondan iletişim kurduk, ileride çok problem yaşayabileceğini ameliyatı küçükken olursa sorunları minimuma indireceğini tabi önce muayene etmesi gerektiğini söyledi. Tek seansta kolostomisiz ameliyat yapabiliriz dedi. Nolur lütfen yalvarıyorum başından bu durum geçmiş , ameliyat olmuş ve ya ameliyatsız atlatmış annelerden tecrübelerini yaşadıklarını yazmalarını istiyorum. Çok üzülüyorum aşırı bunalıyorum.. nolur bilen yazsın