Merve010 aynı durumdayız kendimi
Gördüm iki aylıktan beri asla başka çocuk geldi sanki memeyi bıraktı mama almıyor zorla ne kadar içtiyse ek gıdaya geçtik şuan 7 aylığız asla yemiyor telefon izletip biraz da olsa yedirmeye çalışıyorum kim kınıyorsa kınasın çocuğum aç kalacak yoksa telfn açıp şırıngayla mama veriyorum gün içinde yeterli besini almazsa geve açlıktan kıvranır ama yine yemez