kumimom Kızlar bebeğim 2 yaşında. Molfix kullanıyorum. Çok fazla su içiyor ve idrar yapıyor. Gece bile birkaç defa altını değiştiriyorum buna rağmen sızdırma yapıyor. Bezi de tam oluyor 5 numara kullanıyorum. Önerebileceğiniz bez var mı?
merveegem kumimom bizde molfikste aynı sorunu yaşıyoruz Ben artık sadece gece Prima premium kullanıyorum çok memnunum bir kere bile sızma olmadı
minnakanneyim kumimom baby turco sonra sleepy kullanıyordum çok sızdırıyordur Molfix alacaktım en son sonra buradan birinin yorumunu gördüm bimin bezi sizdirmiyor diye bir deneyeyim dedim gercekten sızdırmiyor ben beğendim pişik falnda olmadi bebeğim
elifalina Prima gerçekten çok iyi ama daha uygun fiyatlı olsun dersen bebem naturel de bu işte güzel ben gündüz bebem naturel geceleri prima takıyorum 🫣
kumimom ozgennk primanin kalıpları küçük mü peki? Molfix te 5 kullanıyorum prima da 5 mi alayım sizce?
busearsl Bizimde aynı sorun vardı, geceleri prima külot bez kullanıyorum asla sızdırmıyor tavsiye ederim
kumimom merveegem primanin kalıpları küçük mü peki? Molfix te 5 kullanıyorum prima da 5 mi alayım sizce?
ozgennk kumimom sleepyle karşılaştırdığımda onda 4 e geçmiştim ama primaada bayadır 3 deyim hemen değişmiyor bedeni sanırım üzerindeki kiloya bakarak alıyorum genelde bebeğim 7,5-8 kilo arası
rabis01 kumimom aslında kilo değerleri ayı ikisininde eğer çocuğunuzuz kilosu iyi ise 5 biraz daha zayıfsa 4 alabilirsiniz kızım 7 kg ben 4 e geçtim Prima aktif bebekte bacaktan çok sıktığı için ama artık pahalı geldiği için molfix premium a geçtik oda çok çok iyi emiyor 4 num
nursemom05_ kumimom bende molfix kullanıyordum. Ve her sabah çişli şekilde uyanıyorduk. Yine buradan bi arkadaş puresoft önermişti. Aldım 1 paket denemek için. Ve sabah artık kuru kalkıyoruz şükürler olsun. Dünya varmış dedim. Benim bebeğimde gece sık kalkar çok emer. Ona rağmen taşmıyor. Sizde bir deneyin isterseniz. Çok bi fiyat farkı da görmedim