Bir aydır uğraşıyoruz bizdeki düzeliyor bebekteki düzelmiyor hap veremedikleri için sonra bize tekrar bulaşıyor başına gelen var mı rahat etsin diye evde kolsuz zıbınla gezdiriyorum başka türlü olmuyor çok huzursuz oluyor kalın kıyafetlerle sıcak iyi gelmiyormuş sanırım