Prensesannesi_24 oğlum 3.5 aylık normalde 6-7 ml ile yıkama yapıyordum, bugün öksürüğü var baya gpt ye soriyim dedim çok yapıyorsun 2 ml yeterli dedi, osman gönülalın videosunda da 2 ml diyor 🤦🏻♀️ bende derin temizlesin diye daha çok sıkıyordum aslında