prp2727 26 aylık oldu doğdu doğalı aynı. Emzirmeyi 22 aylıkken bıraktım, 1-2 ay biraz düzelir gibi oldu. Gece bazen 1 kez kalktı bazen hiç kalmadı. En çok kalktığı gecede 2 dir. Sonra da döndük eskiye. Zaten 2 yaşla birlikte uykuya aşırı direnç var. Uyumamak için sürekli bir oyun buluyor. Sabahın 7 sinde karanlıkta kalktı. Öğlen 13.30 da zar zor rica minnet uyuttum. 1 saat 15 dk uyudu uyandı. Akşam oldu. 9 u geçti hala uyumamak için direniyor . 21.15 te zorla uyuttum. 22.45 geri kalktı. Büyük ihtimal bu gece bize uyku yok. Benim kızım da küçükken hep çok kısa kısa uyurdu, tüm gün ağlardı. Geceleri bile 40-50 dk da bir kalkardı