almirabuglem Bebeğim 2400 doğdu 2300 e düşmüştü şuan 19 günlük 3030 gr sizce bebeğim yavaş mı kilo alıyor sadece anne sütü ile besleniyor
ozge918 almirabuglem bazı bebekler ayda 800 gr alır bazıları 2kg tamamen iştah ve genetik ile alakalı ikiside sağlıklı bebek bende siz gibi lohusayken aşırı üzülüyordum🫶🏻
sedefsss sık sık emzirin bana az gibi geldi saglıklı olsunda ama herkesin gelişimi farklı benim bebegimde 3300 dogdu ilk kontrolde 4500 dü 2 satte bir emzirdim
sedefsss ozge918 evet çok dogru ben uzun boylu iriyim bebeğimde öyle gelişimide öyle bid eben sık sık emziryorum ondan sanırım