annevebebegiii__ Sizde de oluyor mu? Acaba evde olduğumuz için mi oluyor? Bende evham artıyor dua falan ediyorum çok şükür o hafifletiyor
surprizbebe annevebebegiii__ ben de çok kötüyüm. Acaba bunun etkisi mi? Bence olabilir haftada 1-2 ancak dışarı çıkıyoruz oksijen alımı minimum yani
Balbulutu annevebebegiii__ evde olduğumuz için düşünceler de artıyor sıkılıyoruz aklımdan akşama Kadar neler geçmiyor ki
queen_bee Bende de oluyor, kar yağdığından beri modum çok düşük, bir kaç gün önce -25i gördük düşünün, modumuz düşmesinden naapsın🤣eve kapanıyoruz sonuçta.
surprizbebe annevebebegiii__ ay ben iki gün önce d3k2 ve magnezyum sipariş ettim biliyo musun. Erbatab marka ikincisi 1 tl idi ilk defa bu markayı kullanıcam ama hala kampanya devam ediyor hastalanmayancocuk sayfası paylaşmış bi bak istersen.
Theodora Bende de aksam uzerı cok oluyor. Ben gece ınsanıyım mwsela gece modum asırı yuksek oluyor ama o gunes batarken kı saatlerde sankı bogazımı sıkıyor bırılerı. Ne kadar kotu dusunce varsa aklıma gelıyor,ruhum sıkılıyor😐 sonra gecıyor tabıı ama her sonbahar ve kıs ayında aylarca bunu yasıyorum😒
annevebebegiii__ Theodora bende de oluyor akşam üstü ya da akşam saatlerinde arada oluyor travmalardan dolayı oluyormuş acaba küçükken dayak falan mı yedik de böyle oldu anlamadım