melislinaa Dün ikinci sezeryanımı oldum çok şükür evimdeyim doktorum ilaç olarak sadece parol ve enfeksiyon ilacı yazdı ilk sezeryanımda dikiş yerim için krem vs yazılmıştı bunda yazılmadı sağlık ocağı yazar mı acaba
Duyulurum melislinaa ben iki sezaryen oldum ikisinde de krem verilmedi. Ama antiseptik solüsyon verilmişti, sprey şeklinde.
catperson melislinaa krem kullanılmıyor sezaryen dikişinde genelde, kuru tutmanız yeterli oluyor. Benim göbeğim katlanıp dikişi kapattığı için her gün pansuman yapıp sargı bezi koymamızı söylemişlerdi sadece yapışıklık olmasın diye.