Baldanadam_ gozde353 benim arkadaşım bebeğine kullandı bir sıkıntı yaşamadı kilosu da gayet iyiydi tabi her mama her bebeğe iyi gelmiyor deneyerek bulabilirsiniz
betulhanim Oğlum 4 aylık, doğduğundan beri kullanıyoruz. Çok şükür çok memnunuz mamadan. Pek bilinmeyen bir marka, içeriği %100 organik