Bebeğim 10 aylık 4.ayından itibaren çalışmaya başladım, yarım gün annem bakıyor.Önce dedesi ve babasının kucağından bana gelmek istemezdi şimdi annemin kucağından da bana gelmiyor önceden sadece gelmek istemezdi şimdi onların kucaklarından ben alınca ağlamaya beni ittirmeye onların kucağına gitmeye çalışıyor bu durum gerçekten beni çok üzüyor nerede yanlış yapıyorum diye sürekli düşünüyorum, bebekleri görüyorum annelerinden ayrılmıyorlar benimki beni istemiyor gibi davranıyor, normalde rahat bir insanım ama bu durum böyle mi devam edecek neden beni istemiyor diye bin tane şey kuruyorum bu durumu yaşayan var mı neden olabilir güvenli bağlanma sorunu mu yaşıyor bilmiyorum