Ben çok yeni alerji mamasına başladım doktorumuzun önerisiyle ve çok gaz yaptı ama doktorumuz 2-3 gün içerisinde alışacak ilk günler gaz yapar demişti. Bir de şöyle bi şey var fışkırarak kusma falan varsa o tehlikeli biz de kusma yok sadece gaz oldu 3-4 gün içinde geçti ama ben meme , mama karışık gidiyorum . En kötü faklı bir mama daha denersiniz