Kızlar bebişim 5 ay 15 günlük hep anne sütü devam ettik ufaktan mama başlamak istiyorum. 1,5 ay sonra işe başlıcam öğle arasında gelicem ama süt bekleyemez çocuk. Sağdığımda da süt gelmiyor emerken geliyor sadece, emerken sağmayı da denedim 20 cc anca boşa kürek yani. Mama başladık doktor golden goat önerdi bana mısın demiyor istemedi. Bi kaç gün denedim 60 cc yaptım bugün içine biraz anne sütü fıslattım😂 başkasına verdim onla biraz içti. Benle hiç içmiyormuş zilli. Bi kaç tane de biberon aldım farklı uçlu. Of bi şekil kabul etmesi lazım inanılmaz stres oldum siz başlattınız mı böyle hiç